Nowy
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 (MY16)

Kawasaki Ninja ZX-6R 636 (MY16)

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Nadszedł czas, abyś zmienił swoje postrzeganie jazdy sportowej i wyścigowej. Czas na to, abyśrozważył zalety lekkich, kompaktowych rozmiarów i zdumiewającej mocy. Czas na Ninja ZX-6R 636, “odpowiedź jednego motocykla” na wszystkie Twoje potrzeby. Prawdziwa jazda sportowa na motocyklu o średniej pojemności. Czas na to, abyś poczuł w żyłach energię wyścigu.

43 900,00 zł brutto.

Więcej informacji

Ninja ZX-6R 636 - Stylistyka Ninja jest widoczna w każdej części motocykla. Ostry przód, minimalistyczny kształt bocznych owiewek o dużych otworach, zapewniających zwiększony przepływ powietrza, nowe reflektory i LED-owe światło tylne podkreślają agresywny wygląd nowego Ninja ZX-6R 636. Motocykl wyposażony został w 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy silnikiem o pojemności 636 cm3, chłodzony cieczą. Dzięki powiększeniu o 37 cm3 objętości skokowej cylindra nowego Ninja ZX-6R 636, znacznie zwiększa się odczuwalna radość z jazdy. Poprawione osiągi w pełnym zakresie obrotów są użyteczne podczas jazdy sportowej, zarówno w terenie górzystym, jak i na torze wyścigowym. Zwiększony moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów przydaje się także w codziennej jeździe miejskiej, w gęstym ruchu ulicznym oraz podczas wyprzedzania na autostradzie. Większy tłumik pomaga ograniczyć poziom hałasu. Jego trójkątny kształt umożliwia przepływ odpowiedniej ilości spalin, zachowując duży kąt nachylenia i kompaktowy kształt. Wstępna komora spalania ogranicza rozmiar tłumika końcowego, przyczyniając się do centralizacji masy. Rama, tylna rama i wahacz zapewniają pełen pakiet wysoce wyważonego podwozia. Poprawiony kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz wysokość rur widelca, a także nowa uszczelka olejowa kolumny kierownicy przyczyniają się do lżejszego prowadzenia motocykla. Widelec nowej generacji , łączący technologię SFF firmy Showa oraz rozwiązanie typu “Big Piston”, oferuje zarówno wysokie osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną funkcjonalność. Napięcie wstępne sprężyny oraz tłumienie (odbicia i dobicia) są rozdzielone, ułatwiając konfigurację. Wszystkie regulatory są umieszczone na szczycie rur widelca: napięcia wstępnego sprężyny po lewej stronie, tłumienia dobicia i odbicia po prawej stronie. Napięcie sprężyn oraz ustawienia tłumienia, wybrane w celu maksymalnego zwiększenia osiągów na krętych drogach, umożliwiają kierowcom pełne korzystanie ze sportowych możliwości Ninja ZX-6R 636 w różnych sytuacjach. Większa kontrola w momencie, gdy widelec zaczyna się uginać i płynna zmiana zachowania. Sztywne, montowane radialnie zaciski typu monobloc, zapewniają pewniejsze „czucie” dźwigni hamulcowej, co wspomaga kontrolę nad motocyklem. Większe 310 mm tarcze hamulcowe o obrysie falistym i radialna przednia pompa hamulcowa stanowię układ przedniego hamulca, zapewniając dużą siłę hamowania oraz doskonałe wyczucie. 220 mm tarcza hamulcowa o obrysie falistym oraz lżejszy zacisk spowalniają tylne koło. Rama obwodowa opracowana na użytek wyścigowy stanowi klucz do doskonałej równowagi, bezbłędnego prowadzenia, stabilnego pokonywania zakrętów i płynnej zmiany pasów, połączonych z doskonałą reakcją podwozia Ninja ZX-6R 636. Idealna do jazdy sportowej pozycja jazdy zapewnia intuicyjne dopasowanie, które pozwala kierowcy na odrobinę relaksu. Zbiornik, siedzisko i tylna rama zapewniają dobry kontakt jeźdźca z pojazdem oraz lepsze “czucie” motocykla. Siedzisko jest krótkie i umożliwia kierowcy oparcie kości ogonowej na tylnym stopniu siedziska, co również umożliwia doskonałe “czucie” podwozia. Panel oprzyrządowania umożliwia kierowcy aktualny ogląd sytuacji. Analogowy obrotomierz jest dopełniony wielofunkcyjnym ekranem LCD. Wśród nowych funkcji znajdują się KTRC, Tryb Mocy oraz Wskaźnik Jazdy Ekonomicznej. Duży, cyfrowy wyświetlacz pozycji biegu przekazuje kierowcy natychmiastową informację, co jest wyjątkowo przydatne w sytuacji, gdy bieg się nie załączy.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

KTRC (3-MODE) - układ który w sposób ciągły monitoruje poślizg kola tylnego, gdy przekazywana jest na nie moc. Podczas przyspieszania tylne koło obraca się o ok. 20-30% szybciej niż koło przednie. Żeby zoptymalizować poślizg tylnego koła i utrzymać różnicę w obrotach kół w optymalnej wartości system S-KTRC zarządza mocą oddawaną na tylne koło. System aktualizuje co 5ms dane spływające z czujników m.in. położenia przepustnicy, prędkości kół, prędkości obrotowej silnika. Następnie dane są przeliczane i analizowane. System sprawdza również tendencje co pozwala prognozować zachowanie się motocykla za kilka kolejnych milisekund. W przeciwieństwie do pierwszej wersji KTRC, która odcinała moc, gdy tylko poślizg został wykryty, system S-KTRC pozwala utrzymać poślizg.

POWER MODES - system pozwalającw w prosty i szybki sposób zredukować oddawaną przez Kawasaki moc o 20-25%. Kierowca może zredukować moc podczas spokojnej jazdy rekreacyjnej lub w gorszych warunkach pogodowych. Poza wyższym poziomem bezpieczeństwa system pozwala zredukować zużycie paliwa. W połączeniu z KTRC (3-mode) system pozwala ustawić aż 8 różnych kombinacji pracy, co w znacznym stopniu wpływa na komfort podróżowania i bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA- Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KIBS — jest to pierwszy system integrujący komputer sterujący silnikiem z komputerem zarządzającym systemem ABS. KIBS oferuje bardzo precyzyjna prace, biorąc pod uwagę takie dane jak położenie przepustnicy, prędkość motocykla, obroty silnika, ciśnienie w układzie hamulcowym. Rozwiązanie to pozwala zredukować duże spadki ciśnienia hydraulicznego podczas hamowania, stabilizuje proces hamowania i redukuje efekt unoszenia się tylnego kola i utraty jego przyczepności podczas redukcji biegów.

KONTROLKA ECO — znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO


Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Zaprojektowana i wykonana we Włoszech z najlepszej skóry dla zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
400,00 zł
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasakidoprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R.Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzówświata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. KawasakiZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...
75 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top