Nowy
Kawasaki Z900 GREEN

Kawasaki Z900 GREEN

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Do naszej oferty powraca motocykl o nazwie Z900! Jest to ikona motocykli typu Supernaked, który oferuję odpowiednią równowagę pomiędzy mocą a przyczepnością i radością jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny.

Kolor: zielony metalik / czarny metalik

36 900,00 zł brutto.

Więcej informacji

Z900 - od wielu lat, Kawasaki wierzyło, że motocykle typu "supernaked" powinny być czymś więcej niż jedynie pojazdami, które zostały pozbawione większości owiewek. Nowy Z900 został zaprojektowany w stylu "Sugomi". Wybór pojemności oraz rodzaju silnika nie był przypadkiem. Inżynierom Kawasaki chodziło o stworzenie motocykla, który ma płynną reakcję na gaz, oraz porywające przyspieszenie. Możliwości silnika najlepiej się doświadcza przy wysokich obrotach, to jednak trzeba pamiętać o tym, że Z900 łagodnie dostarcza moc i ma się nad nim pełną kontrolę. Oprócz tego ultra-lekkie podwozie przyczynia się do zwiększonej przyczepności oraz sportowych możliwości motocykla. Agresywny wygląd Z900 łączy w sobie wykończenie "Sugomi" oraz elegancki wygląd podwozia z kompaktowym silnikiem. Smuklejszy wygląd motocykla został osiągnięty dzięki kompaktowemu silnikowi oraz nowej ramie. Tylna lampa LED podświetla się w kształcie litery "Z". Dodaje to sportowego wyglądu oraz pokazuje przywiązanie właściciela do rodziny "Z". Kokpit motocykla został zaprojektowany w bardzo przejrzysty sposób. Analogowy obrotomierz został uzupełniony o wskaźnik biegu oraz duży, wielofunkcyjny ekran LED. Obrotomierz posiada trzy tryby ustawień. Panele wykończeniowe zostały wykonane z włókna węglowego. Dzięki niskiej pozycji kanapy oraz smukłemu i kompaktowemu wyglądowi motocykla każdy kierowca z łatwością możesz oprzeć nogi na ziemi podczas zatrzymywania się.

UNIKALNY, POTĘŻNY, RZĘDOWY SILNIK CZTEROCYLINDROWY chłodzony cieczą o pojemności 948 cm3 posiada momentalne przyspieszenie oraz wybuchowy charakter. Łagodne dostarczenie mocy zwiększa kontrolę nad motocyklem, co zwiększa przyjemność z jazdy oraz pewność siebie kierowcy. Odlewane cylindry oferują równowagę sztywności oraz wagi. Pozwala to na zmniejszenie wagi całego motocykla.

ZAWIESZENIE - przedni odwrócony widelec 41 mm posiada bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tylne zawieszenie przyczynia się do centralizacji masy oraz jest zlokalizowane wystarczająco daleko od tłumików tak, aby ciepło nie miało wpływu na jego pracę.

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT - to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy, co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontolka ECO.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Osiągi

Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air
138 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,065 x 825 x 1,065 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Emisja C02
138 g/km
Zużycie paliwa
5.5 l/100 km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZR900BHF_GN1
Kolor
zielony metalik / czarny metalik
ABS
TAK



Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Zaprojektowana i wykonana we Włoszech z najlepszej skóry dla zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
400,00 zł
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasakidoprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R.Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzówświata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. KawasakiZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...
75 900,00 zł
Znajdź w sobie siłę, która pozwoli Ci się zakochać w nowym Z1000SX. Usprawnienia w elektronice oraz praktyczność turystycznych cech motocykla zaspokoją Twoje marzenie o komfortowej jeździe w trasę nie zapominając o sportowym zacięciu. Nowy Z1000 SX to moc, która Cię zmieni. Kolor: cukierkowa pomarańcza / metaliczny szary
54 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top