Nowy
Versys-X 300

Versys-X 300

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Versys X 300 to połączenie motocykla o dużych aspiracjach turystycznych i maszyny o małych kosztach eksploatacyjnych.  Turystyczne zawieszenie, szeroka kierownica oraz stosunkowo nisko osadzone siedzisko, poprawiają sterowność tego motocykla. Dodatkowe akcesoria poprawiają komfort jazdy i zapewniają radość z jazdy w każdych warunkach. 

22 900,00 zł brutto.

Więcej informacji

Versys X 300 to połączenie motocykla o dużych aspiracjach turystycznych i maszyny o małych kosztach eksploatacyjnych.  Turystyczne zawieszenie, szeroka kierownica oraz stosunkowo nisko osadzone siedzisko, poprawiają sterowność tego motocykla. Dodatkowe akcesoria poprawiają komfort jazdy i zapewniają radość z jazdy w każdych warunkach.  

 NIEZAWODNY RZĘDOWY SILNIK 

Wydajnie skonstruowany rzędowy silnik  249/296 cm3 płynnie dostarcza moc na niskich i średnich obrotach oraz charakteryzuje się  szybkim przyspieszeniem na wysokich. Moc maksymalna to 29.3 kW {40 KM} / 11,500 obr./min, Zużycie paliwa to zaledwie 4,1 l/100 km  Emisja C02: 103 g/km .

 WYTRZYMAŁA RAMA

 Kompletnie odnowiona rama została zaprojektowana tak, by radzić sobie z  wstrząsami, co zwiększa komfort jazdy po nieutwardzonych drogach. Mocniejsza rama jest również w stanie wytrzymać dodatkowy ciężar pasażera oraz bagażu. To wszystko  powoduje, że Versys-X300 jest odpowiednim kompanem do turystycznych wycieczek.  Wymiary motocykla:  Dł x Szer x Wys 2,170 x 860 x 1,390 mm. Wysokość siedzenia: 845 mm. Masa pojazdu gotowego do użytku: 175 kg. 

WYGLĄD TURYSTYCZNY DESIGN

Versys-X wydaje się być o wiele większym oraz mocniejszym motocyklem niż faktycznie jest. Jest to spowodowane jego imponującym design'em oraz turystycznym wyglądem. W przeciwieństwie do innych modeli Versys'ów, wygląd X 300 pokazuje, że ten motocykl czuje się bardzo komfortowo na drodze oraz na rozdrożach. 19" koła z przodu oraz 17" z tyłu, dają mu przewagę na różnych nawierzchniach w porównaniu z jego starszymi, miejskimi braćmi. Duża przednia szyba naszego nowego "turystyka" oferuje zwiększoną ochronę przed wiatrem, co znacznie poprawia komfort jazdy podczas długodystansowych wyjazdów. Wyposażyliśmy pojazd w solidne szerokie siedzisko zarówno dla kierowcy jak i pasażera. Dodatkowo tylne siedzisko jest płaskie dzięki temu bagażnik oferuje adekwatną ilość miejsca na zabezpieczenie bagażu. Całość uzupełnia smukły desing 17 litrowego zbiornika paliwa, który pozwala swobodnie postawić nogi na ziemi. 

 

Wysoka szybaSZEROKA TYLNA KANAPA & UCHWYTY DLA PASAŻERA    

 

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe: 

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE - Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W sprzęgle zastosowano dwa rodzaje krzywek, które łączą lub rozdzielają kosz sprzęgła z tarczami. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie autowspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) krzywki powodują rozłączenie sprzęgła, dzięki czemu nie dochodzi do poślizgu tylnego koła. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę - gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - sportowe motocykle często posiadały przepustnicę o dużej średnicy. Po jej otwarciu następował bardzo gwałtowny wzrost mocy, nad którą kierowca nie zawsze mógł zapanować. Nowe rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi. Podczas, gdy jedna przepustnica jest kontrolowana przez kierowcę, druga sterowana jest przez ECU. Dzięki takiej kombinacji oddanie mocy jest liniowe i dzięki wspomaganiu kontroli trakcji, dostosowane do aktualnych możliwości jakie panują na drodze.

ERGO -FIT - odpowiednia pozycja za kierownicą jest kluczem do komfortowej jazdy oraz poprawnej kontroli pojazdu. Idealne dopasowanie wpływa na styl jazdy i zależy od fizycznych wymiarów kierowcy. ERGO-FIT jest to system, który umożliwia kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim. Czując motocykl, kierowcy będą mogli doświadczyć tego, co maszyny Kawasaki mają do zaoferowania - przyjemność z jazdy.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Bardzo dokładna praca układu, setki testów w różnych warunkach pogodowych i drogowych dają gwarancję niezawodności i precyzji działania. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego kola. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. Kawasaki nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla systemów ABS.

Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasakidoprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R.Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzówświata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. KawasakiZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...
75 900,00 zł
Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce
29 900,00 zł
Z650 z hukiem powraca! To klasa naked’ów o średniej pojemności, mało ważących, przykuwający wzrok.  Z650 to namacalny przykład stylu Sugomi widoczny również w innych motocyklach z linii “Z”. Robiąca wrażenie wydajność oraz imponujący moment obrotowy dostarczane są przez kompaktowy silnik dwucylindrowy chłodzony wodą w układzie równoległym o pojemności...
26 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top