Nowy
Kawasaki VERSYS 650 GRAY

Kawasaki VERSYS 650 GRAY

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Co trudne do wyjaśnienia i niemożliwe do skategoryzowania, Versys po prostu przewyższa sumę swoich części. Zawieszenie o długim skoku i sportowe 17-calowe koła, plus smukła sylwetka tego modelu oraz wyprostowana pozycja jazdy kierowcy powodują, że odnowiony Versys 650 jest odpowiedni zarówno do sportowej jak i miejskiej jazdy, aczkolwiek nie straszne mu również górskie szlaki.

32 500,00 zł brutto.

Więcej informacji

VERSYS 650posiada udoskonalony silnik 649 cm3 (Parallel Twin) o parametrach przepustnic równoważących wrażenie mocy i szybkiego wzrostu prędkości obrotowej silnika. Udoskonalony silnik wpływa na polepszenie osiągów przy wyższym momencie obrotowym, jak również niższe zużycie paliwa. Całkowicie zmieniona stylizacja łączy w sobie wyjątkowy design: ochronę przed wiatrem, aerodynamikę i regulację przepływu powietrza. Nowy podwójny przedni reflektor podkreśla drapieżny wygląd Kawasaki Versys 650, odzwierciedlając bogate możliwości zabawy oraz sportowej jazdy tym modelem. Przednie zawieszenie silnika osadzone zostało na gumowych poduszkach, co pozwoliło na redukcję wibracji na kierownicy, siedzeniu oraz zbiorniku paliwa. Tłumik umieszczony pod silnikiem wypośrodkowuje środek ciężkości, zwalnia miejsce pod siedzeniem i pomaga utrzymać ciepło z dala od kierowcy i pasażera. Widelec przedni o średnicy Ø41 mm złożony ze sztywnych sprężyn jest kluczem do aktywnego sterowania przód-tył oraz sprawnego przenoszenia ciężaru. Możliwość regulacji zwiększa łatwość obsługi i komfort jazdy. Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny w tylnym zawieszeniu sprawi, że nawet podróż z pasażerem i dużym bagażem nie będzie uciążliwa. Trzyczęściowe hamulce tarczowe nie tylko świetnie wyglądają, ale zapewniają też dużą siłę hamowania. Nowe zaciski, zmienione ustawienia pompy hamulcowej oraz nowy materiał okładzin hamulcowych i większa średnica (Ø250 mm) tylnych tarcz zapewni wzrost sterowności, silniejsze hamowania w początkowej fazie, a także większą ogólną siłę hamowania. Zmieniona pozycja siedziska i tłumik pod silnikiem zapewniają wysoce scentralizowany rozkład masy, co przyczynia się większej zwinności maszyny. 17-calowe przednie i tylne koła znacznie ułatwiają obsługę oraz dają możliwość użycia różnych wariantów opon. Wzmocniona tylna rama i mocniejsze koła umożliwiają zwiększenie ładowności, a zwiększona pojemność zbiornika paliwa zwiększy zasięg na jednym baku. Nowy system mocowania kufrów umożliwia używanie w tym samym czasie kufra centralnego i kufrów bocznych oraz powoduje, że pojazd po ich założeniu zachowuje swoją zwartą sylwetkę. Zdjęcie kufrów przywraca modelowi drapieżny, sportowy wygląd. Wyższa szyba przednia może być regulowana bez użycia narzędzi, umożliwiając łatwe dostosowanie jej wysokości do potrzeb kierowcy. Dopasowane kolorystycznie nakładki na kufry oraz inne oryginalne akcesoria sprzyjają możliwości stworzenia własnej, unikalnej wersji tego modelu. Niektóre poprawiają komfort jazdy na dłuższych dystansach. Nowe akcesoria to: przeciwmgielne lampy led czy wskaźnik położenia biegów. Wyjątkowa grafika odróżnia ten model od innych w swojej grupie.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KONTROLKA ECO znajdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
150 mm
Skok tylnego zawieszenia
145 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
35° / 35°

Osiągi

Moc maksymalna
51 kW {69 KM} / 8,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
217 kg
Emisja C02
110 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
KLE650FHF_SL1
Kolor
tytanowo-szary matowy metalik
ABS
TAK

Akcesoria

Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania...
29 000,00 zł
Do naszej oferty powraca motocykl o nazwie Z900! Jest to ikona motocykli typu Supernaked, który oferuję odpowiednią równowagę pomiędzy mocą a przyczepnością i radością jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny. Kolor: zielony metalik /...
36 900,00 zł
Z650 z hukiem powraca! To klasa naked’ów o średniej pojemności, mało ważących, przykuwający wzrok.  Z650 to namacalny przykład stylu Sugomi widoczny również w innych motocyklach z linii “Z”. Robiąca wrażenie wydajność oraz imponujący moment obrotowy dostarczane są przez kompaktowy silnik dwucylindrowy chłodzony wodą w układzie równoległym o pojemności...
26 900,00 zł
Versys X 300 to połączenie motocykla o dużych aspiracjach turystycznych i maszyny o małych kosztach eksploatacyjnych.  Turystyczne zawieszenie, szeroka kierownica oraz stosunkowo nisko osadzone siedzisko, poprawiają sterowność tego motocykla. Dodatkowe akcesoria poprawiają komfort jazdy i zapewniają radość z jazdy w każdych warunkach. 
22 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top