Nowy
KAWASAKI VULCAN S CAFE

KAWASAKI VULCAN S CAFE

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Vulcan S Café odzwierciedla ogromne zainteresowanie budową unikalnych oraz spersonalizowanych motocykli. Wyróżniające się kolory i ciekawy design w połączeniu ze stylem Café powoduję, że każdy kto zobaczy ten motocykl nie przejdzie koło niego obojętnie. 

32 900,00 zł brutto.

Więcej informacji

VULCAN S CAFE - Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy. Nowa oryginalna grafika na zbiorniku paliwa wyróżnia ten model spośród innych w rodzinie motocykli Vulcan S. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów. Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca. Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście. Rama ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd. Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy. Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem. Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania. Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy. Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości. Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone, wyprofilowane obszyte gruba wyściółką siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i wyjątkowo komfort podczas jazdy. 3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji. Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu. Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą. Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.

 

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elmenty podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność silnika
649 cm³
Średnica x skok tłoka
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10:08:01
Układ rozrządu/ilość zaworów
8 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Rama

Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
130 mm
Skok tylnego zawieszenia
80 mm
Opony przód
120/70 R18M/C 59H
Opony tył
160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu, lewy / prawy
35° / 35°

Osiągi

Moc maksymalna
45 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
63 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
2.095 (88 / 42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39 / 16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36 / 21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32 / 24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30 / 27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28 / 29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23 / 27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46 / 15)
Sprzęgło
3.067 (46 / 15)

Hamulce

Hamulce przednie
Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy 41 mm
Tylne zawieszenie
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi
1,575 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
229 kg
Emisja C02
109 g/km
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
EN650EHF_WT1
Kolor
biała perła / limonkowa zieleń
ABS
TAK

Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Zaprojektowana i wykonana we Włoszech z najlepszej skóry dla zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
400,00 zł
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasakidoprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R.Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzówświata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. KawasakiZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...
75 900,00 zł
Versys 1000 oferuje maksymalną przyjemność z jazdy na każdej drodze. W pojedynkę czy z pasażerem, koło domu czy w dalekiej podróży, czuły silnik oraz zwinne podwozie to przepis na dobrą zabawę.
49 900,00 zł
Versys 1000 oferuje maksymalną przyjemność z jazdy na każdej drodze. W pojedynkę czy z pasażerem, koło domu czy w dalekiej podróży, czuły silnik oraz zwinne podwozie to przepis na dobrą zabawę.
49 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top