Brak produktów
Podatek ceny są wliczone
Nowy produkt
Ten produkt nie jest już w magazynie
Uwaga: Ostatnia sztuka!
Data Dostępność:
0 Pozycja Przedmiotów
Vulcan S Café odzwierciedla ogromne zainteresowanie budową unikalnych oraz spersonalizowanych motocykli. Wyróżniające się kolory i ciekawy design w połączeniu ze stylem Café powoduję, że każdy kto zobaczy ten motocykl nie przejdzie koło niego obojętnie.
VULCAN S CAFE - Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy. Nowa oryginalna grafika na zbiorniku paliwa wyróżnia ten model spośród innych w rodzinie motocykli Vulcan S. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów. Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca. Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście. Rama ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd. Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy. Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem. Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania. Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy. Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości. Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone, wyprofilowane obszyte gruba wyściółką siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i wyjątkowo komfort podczas jazdy. 3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji. Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu. Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD. Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą. Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.
Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:
PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.
KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.
ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej.
ERGO-FIT to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elmenty podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.
Zbroja FOX Titan Sport Jacket Black rozmiar S. Ostatnia sztuka!
Ochraniacz Kolan FOX Titan PRO Knee Guard
Ochraniacz Łokci FOX Titan Pro Elbow Guard
Rękawice FOX Airline Race Black/Charcoal
Rękawice FOX Lady Dirtpaw Orange/Grey
Rękawice FOX Lady Dirtpaw Glove Black/Pink
Skarpety FOX Coolmax Draftr Thin Sock Blue
Skarpety FOX Proforma Knee Brace Sock
Skarpety FOX Proforma Knee Brace Sock Dark Yellow