Nowy
Kawasaki KX250F

Kawasaki KX250F

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

KX250F w 2018 roku otrzymał szereg modyfikacji silnika, zwiększających moc i moment obrotowy, oraz dających płynniejsze dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów. Korzyści wynikające z udoskonalonego podwozia i nowego ustawienia zawieszenia to zapewnienie jego lepszej pracy i doskonała absorpcja nierówności. W 2018 KX250F ciągle dąży do MX2 - następnego poziomu.

35 900,00 zł brutto.

Więcej informacji

KX250F otrzymał 249 cm3 chłodzony cieczą, czterosuwowy pojedynczy silnik z podwójnymi wtryskiwaczami. Wykorzystanie pierwszych podwójnych wtryskiwaczy o wysokiej wydajności do produkcji motocrossera jest kluczowym elementem w KX250F osiągniętym przez firmę Kawasaki. Regulacja do wysokiej wydajności, wysokie obroty poprawiają jego reakcję. Dolot powietrza zmniejsza straty mechaniczne, zwiększaja moc silnika.

Widelec przedniego zawieszenia pokryty jest supertwardą powłoką tytanową (unikatową w tej klasie) chroniącą widelec przed ścieraniem. Samosmarująca powłoka aluminiowa tworzy twardą powierzchnię, o niskim współczynniku tarcia zewnętrznej rury, chroniąc powierzchnię aluminiową i dodatkowo redukując tarcie, zapewniając gładkie działanie widelca.
System SFF Typ 2 (oddzielne przednie widełki) posiada zespół tłumiący w lewym rurze widelca i sprężynę po prawej stronie. ø48 mm rury widelców i konstrukcja wewnętrzna w stylu fabrycznym poprawiają tłumienie, zwiększają komfort jazdy, zwiększają odporność na zginanie oraz dają większą stabilność podczas hamowania, skoków i lądowań. Precyzyjne ustawienia zawieszenia, jakie ZX250F otrzymał w 2018 roku, zapewniają lepszą pracę zawieszenia, poprawiając absorpcję wstrząsów.
Tylne zawieszenie Uni-Trak posiada łączniki pod wahaczem zapewniające bardziej precyzyjne strojenie zawieszenia. Podwójna regulacja kompresji oferuje szeroką gamę możliwości tuningowych. Samoczyszczący powłoka aluminiowa na cylindrze zbiornika poprawia odporność na zużycie i absorpcję wstrząsów. Sprężynowa cewka zmniejsza ciężar maszyny, a poprawione ustawienia polepszają odczucia jazdy i wpływają na zwiększenie sprzężenia zwrotnego. Przednie i tylne tarcze hamulcowe o dużej średnicy falistym obrysie uzupełnione nową pompą główną przedniego hamulca i klockami hamulcowymi przedniego hamulca, zwiększają skuteczności hamowania i kontrolę nad pojazdem, dodając mu jednocześnie bardziej sportowego wyglądu.
Wąska, lżejsza aluminiowa rama obwodowa zwężona w poprzek głównych belek i cechuje się lepszą sztywnością, przyczyniając się do lepszego wyczucia przedniej części maszyny. Płaskie, gładkie i wąskie nadwozie ułatwia zawodnikowi poruszanie się podczas jazdy. Górny potrójny zacisk z dwoma zestawami uchwytów umożliwia regulację kierownicy w czterech pozycjach: 25 mm FWD, 15 mm FWD, STANDARD i 10 mm BK. Regulacja podnóżków umożliwia opuszczenie ich o 5 mm. W dolnym położeniu środek ciężkości obniża się, podobnie jak punkt widzenia kierowcy co poprawia stabilność jazdy i pewność siebie kierowcy. Jedną z wielu cech inspirowanych przez naszych fabrycznych zawodników jest dolna część mostka zoptymalizowana pod kątem lepszej wytrzymałości i mniejszego ciężaru.
Agresywne nadwozie sprawia, że ​​motocykl wygląda bardziej kompaktowo. Charakterystyczna kolorystyka i grafika, czarne aluminiowe felgi, osłony widelców oraz zielone reflektory nawiązują do stylu i charakteru Kawasaki.
KX250F posiada Launch Control Mode — system kontroli doładowania turbo, podobny to tego, który występuje w fabrycznych ścigaczach. Za pomocą jednego przycisku, kierowcy mogą aktywować oddzielną mapę silnika, zapewniającą skuteczny start na śliskich nawierzchniach. Lekki ECU został specjalnie zaprojektowany, aby wytrzymać trudy wyścigów motocrossowych. ECU zawiera trzy mapy silnika (plus czwarty dla trybu sterowania uruchamianiem). Ustawienia dla trzech map można przeprogramować za pomocą opcjonalnego zestawu KX FI kalibracji. Korzystając z przełączników, w które wyposażony jest motocykl, zawodnik w łatwy i szybki sposób może uzyskać dostęp do zaprogramowanych map.

Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

LCM  W motocrossie udany start to polowa sukcesu. Od tych kilku dziesiętnych sekundy może zależeć wynik wyścigu. System kontroli startu niweluje poślizg koła i sprawia, że siła przenoszona na koło jest wykorzystywana na rozpędzenie motocykla, a nie na poślizg. System zaczyna działać po naciśnięciu przycisku na kierownicy i jest aktywny tylko na dwóch pierwszych biegach. Przełączenie na standardowe mapy silnika następuje po wbiciu trzeciego biegu.

PODWÓJNY WTRYSK — każdy z wtryskiwaczy pełni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów, zapewniając wysoka moc i szybka reakcje silnika. Jeden z wtryskiwaczy znajduje się za przepustnica, a drugi bliżej airboxa. W zależności od obrotów, na jakich pracuje silnik, każdy wtryskiwacz pracuje inaczej, zapewniając gładki i bardzo szybki wzrost obrotów silnika. Przy niższych obrotach silnika główną funkcję pełni wtryskiwacz umieszczony bliżej komory spalania. Gdy silnik pracuje na wyższych obrotach i pojawia się zapotrzebowanie na moc, do gry wchodzi drugi wtryskiwacz. Paliwo pokonuje dłuższą drogę, schładza się i lepiej miesza z powietrzem, dzięki czemu wieksza ilość mieszanki dostaje się do komory spalania.

ERGO-FIT — to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elmenty podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania...
29 000,00 zł
Nowy KX450F uwolni Twój potencjał łącząc najmocniejszy silnik i najtrwalsze podwozie w historii. Prosta filozofia - więcej mocy z lepszą kontrolą ... i jeszcze więcej razy na podium! Ergonomiczny kształt, ultracienka obudowa silnika oraz super wytrzymałe zawieszenie i oto KX450 na rok 2018 - moc i chwała!
36 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top