Nowy
Kawasaki Z900 RED 2018

Kawasaki Z900 RED 2018

Nowy produkt

Ten produkt nie jest już w magazynie

39 899,99 zł brutto.

Więcej informacji

Z900 -  Kawasaki od dawna wierzy, że modele Supernaked powinny być czymś więcej niż maszynami supersportowymi, pozbawionymi większości owiewek. Ten wyjątkowy motocykl zaprojektowany w duchu Sugomi dla maksymalnej radości z jazdy, posiada unikalny czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 948 cm3 oraz nową, ultralekką ramę.

Potężny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy o pojemności 948 cm3 posiada momentalne przyspieszenie oraz wybuchowy charakter. Odlewane cylindry oferują równowagę
sztywności oraz wagi.
Kształt filtra powietrza został zaprojektowany na bazie testów, które zostały wykonane w pomieszczeniu dźwiękowym. Wlot powietrza jest czysty oraz łagodny. Częstotliwość różni się w
zależności od prędkości. Filtr powietrza jest skierowany ku górze, co pozwala kierowcy lepiej słyszeć wlot powietrza.
Jednym z kluczowych elementów, przyczyniających się do niskiej wagi i lepszej przyczepności modelu Z900 jest całkowicie nowa ważąca jedynie 13.5 kg kratowa rama o dużej wytrzymałości na rozciąganie.
Przedni odwrócony widelec 41 mm posiada bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tylne zawieszenie przyczynia się do centralizacji masy oraz jest zlokalizowane wystarczająco daleko od tłumików, aby ciepło nie miało wpływu na jego pracę.
Łagodne dostarczenie mocy i zmniejszenie wagi całego motocykla zwiększa nad nim kontrolę, potęgując przyjemność z jazdy oraz pewność siebie kierowcy.
Szeroka oraz płaska kierownica umożliwiają kierowcy przyjęcie wygodnej, a zarazem sportowej pozycji na motocyklu. Dzięki temu kierowca może w pełni doświadczyć możliwości nowego Z900.
Naturalna pozycja na motocyklu również zwiększa kontrolę oraz komfort podczas jazdy.
Dzięki niskiej pozycji kanapy oraz smukłemu i kompaktowemu wyglądowi motocykla każdy kierowca z łatwością możesz oprzeć nogi na ziemi podczas zatrzymywania, się co dla wielu jest bardzo ważne.
Tylna lampa LED podświetla się w kształcie litery „Z". Dodaje to sportowego wyglądu oraz pokazuje przywiązanie właściciela do rodziny „Z". Kokpit motocykla został zaprojektowany w bardzo przejrzysty sposób. Analogowy obrotomierz został uzupełniony o wskaźnik biegu oraz duży, wielofunkcyjny ekran LED. Obrotomierz posiada trzy tryby ustawień. Panele wykończeniowe zostały wykonane z włókna węglowego.

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT - to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy, co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontolka ECO.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
948 cm³
Średnica x skok tłoka
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami,
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Rama

Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
140 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
180/55ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,065 x 825 x 1,065 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Emisja C02
138 g/km
Zużycie paliwa
5.5 l/100 km
Rok modelowy
2018
Kod modelowy
z900-red-2018
Kolor
czerwona persymona / czarny połyskujący metalik
ABS
TAK

Akcesoria

Nadszedł czas, abyś zmienił swoje postrzeganie jazdy sportowej i wyścigowej. Czas na to, abyśrozważył zalety lekkich, kompaktowych rozmiarów i zdumiewającej mocy. Czas na Ninja ZX-6R 636, “odpowiedź jednego motocykla” na wszystkie Twoje potrzeby. Prawdziwa jazda sportowa na motocyklu o średniej pojemności. Czas na to, abyś poczuł w żyłach energię wyścigu.
43 900,00 zł
Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania...
29 000,00 zł
Doskonale zrównoważony i budzący emocje, nowy model Ninja 650.Wyposażony jest w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce
29 900,00 zł
Znajdź w sobie siłę, która pozwoli Ci się zakochać w nowym Z1000SX. Usprawnienia w elektronice oraz praktyczność turystycznych cech motocykla zaspokoją Twoje marzenie o komfortowej jeździe w trasę nie zapominając o sportowym zacięciu. Nowy Z1000 SX to moc, która Cię zmieni. Kolor: cukierkowa pomarańcza / metaliczny szary
54 900,00 zł
Do naszej oferty powraca motocykl o nazwie Z900! Jest to ikona motocykli typu Supernaked, który oferuję odpowiednią równowagę pomiędzy mocą a przyczepnością i radością jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny. Kolor: zielony metalik /...
36 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top