Nowy
KAWASAKI Z1000 ORANGE 2017

KAWASAKI Z1000 ORANGE 2017

Nowy produkt

Uwaga: Ostatnia sztuka!

1 Pozycja

Wyprofilowane, agresywne nadwozie oraz brak elementów mogących przyćmić funkcjonalność to cechy charakterystyczne nowego modelu z serii Z, stworzonego z wykorzystaniem unikalnego podejścia zwanego "Sugomi". Zwiększenie kontroli nad pojazdem, nowy silnik oraz dynamika zawieszenia pozwalają na uzyskanie jeszcze lepszych odczuć podczas
jazdy. Z1000 to niekwestionowany lider klasy Supernaked.

52 500,00 zł brutto.

Więcej informacji

Z1000 wyposażono w czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy silnik o pojemności 1043 cm3 zapewniający większą moc i wyższy moment obrotowy niż poprzednia wersja motocykla. Pojemność skokową dobrano po to, by zachować nazwę modelu Z1000. Zmieniono układ dolotowy przepustnicy, uzyskano lepszą jej reakcję oraz zwiększenie mocy w średnim zakresie obrotów, dzięki zastosowaniu jednakowej długości lejków.  System chłodzenia Airbox został zamontowany pomiędzy belkami ramy. Droga, którą przebywa powietrze używane do schłodzenia silnika jest pobierane do airboxa poprzez kanały zamieszczone w przedniej części owiewek bocznych. Minimalizuje to utratę wydajności ze względu na podgrzewanie powietrza wlotowego.  Układ wydechu stylizowany na rozwiązania stosowane w quadach pozostaje kluczowym elementem "designu" z poprzednich modeli. Krótszy tłumik odsłania sylwetkę koła. Zastosowanie krótkich tłumików było możliwe dzięki umieszczeniu komory spalania pod silnikiem. Profil wydechu sprawia że jego dzwięk jest kluczowym elementem wpływającym na zadowolenie z jazdy Z1000.  Przednie zawieszenie SFF-BP jest idealne dopasowane, łączy komfort i sportowy charakter jazdy ulicznej. Odwrócony widelec 41 mm w Z1000 posiada sprężyny po obu stronach z regulacją napięcia wstępnego w lewej rurze, przez co zyskał możliwość regulacji dobicia i tym samym stał się w pełni regulowany. Dostępne ustawienia gwarantują zarówno jego sportową sprawność w terenie jak i ułatwiają prowadzenie w mieście. Nowy Z1000 otrzymał również lżejsze koła w stylu Supersport wyposażone w przednie hamulce z tarczami 300 mm tarcze o obrysie falistym i 4-tłoczkowymi zaciskami montowane radialnie. Bardzo sztywna aluminiowa rama zapewnia wysoki stopień kontroli nad maszyną. Stabilne przenoszenie masy podczas balansowania uzyskano dzięki konstrukcji składającej się z 5 jednoczęściowych odlewanych elementów w przekroju litery "C". Nowe wzornictwo i wykończenie idealnie nawiązuje do charakteru Supernaked. Aluminiowy matowy pas nadaje mu rasowy wygląd. Dynamiczną formę większego o 17 litrów zbiornika paliwa podkreślają rozszerzone brzegi w stylu Super Sport oraz ścięty tył, który ułatwia objęcie go kolanami. Wąska, kompaktowa bryła przedniej lampy została umieszczona najniżej jak to możliwe, jednocześnie przedłużając linię zaczynającą się od szczytu zbiornika paliwa. To pierwszy przypadek w którym Kawasaki użyło projektu lampy LED bez reflektora. Użycie lamp LED zwiększa intensywność blasku, ponadto pozwala na wąskie ukształtowanie konstrukcji, uwydatniając drapieżny wygląd Z1000. Kompaktowy wyświetlacz jest montowany bezpośrednio do kierownicy. Zastosowano też dodatkowe, pozycyjne światła LED, które znajdują się na obudowie zestawu wskaźników. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało się obniżyć reflektor przedni uzyskując wyjątkową linię nadwozia i znakomitą widoczność przed nami. Nowa Ledowa lampa dodaje futurystycznego wyglądu tyłowi motocykla. Nowe lusterka, o ostrzejszych liniach podkreślają agresywny charakter modelu.  Dzięki obniżonej lampie i podniesionym tyle motocykla, pozycja motocyklisty stała się bardziej agresywna i ułatwia kontrolę nad pojazdem. Poprawa reakcji przepustnicy motocykla w połączeniu ze zmienioną pozycją motocyklisty umożliwia pełne wykorzystanie potencjału Z1000

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy sprzęgło działa w trybie auto, wspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład mas. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

KONTROLKA ECO - znajdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontrolka ECO.

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność silnika
1,043 cm³
Średnica x skok tłoka
77 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów
16 zaworów DOHC
Układ zasilania
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Rozrusznik
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

Rama

Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Skok przedniego zawieszenia
120 mm
Skok tylnego zawieszenia
135 mm
Opony przód
120/70ZR17M/C (58W)
Opony tył
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy
29° / 29°

Osiągi

Moc maksymalna
104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300 obr./min

Przeniesienie napędu

Układ przeniesienia napędu
6-biegowa, z biegiem wstecznym
Przełożenia napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełozenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4
1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5
1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6
1.107 (31/28)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne

Hamulce

Hamulce przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy

Zawieszenie

Przednie zawieszenie
Widelec odwrócony, 41 mm ze sprężynami top-out, bezstopniowe tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenie
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia

Wymiary

Wymiary (D x S x W)
2,045 mm x 790 mm x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Prześwit
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Rok modelowy
2017
Kod modelowy
ZR1000HHF_OG1
Kolor
pomarańczowa satyna / matowy heban
ABS
TAK

Akcesoria

Z900RS (18MY) Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości. Kolor:...
51 800,00 zł
Współpraca Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasakidoprowadziła do stworzenia nowego modelu Ninja ZX-10R.Przetestowany, dopracowany i zatwierdzony przez mistrzówświata - Jonathan'a Rea i Toma Sykes'a. KawasakiZX-10R - PODEJDŹ BLIŻEJ...
75 900,00 zł
Znajdź w sobie siłę, która pozwoli Ci się zakochać w nowym Z1000SX. Usprawnienia w elektronice oraz praktyczność turystycznych cech motocykla zaspokoją Twoje marzenie o komfortowej jeździe w trasę nie zapominając o sportowym zacięciu. Nowy Z1000 SX to moc, która Cię zmieni. Kolor: cukierkowa pomarańcza / metaliczny szary
54 900,00 zł
Do naszej oferty powraca motocykl o nazwie Z900! Jest to ikona motocykli typu Supernaked, który oferuję odpowiednią równowagę pomiędzy mocą a przyczepnością i radością jazdy. W centralnie rurowej ramie znajduje się czterocylindrowy silnik. Gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy zarezerwowane dla prawdziwych fanów adrenaliny. Kolor: zielony metalik /...
36 900,00 zł
Z650 z hukiem powraca! To klasa naked’ów o średniej pojemności, mało ważących, przykuwający wzrok.  Z650 to namacalny przykład stylu Sugomi widoczny również w innych motocyklach z linii “Z”. Robiąca wrażenie wydajność oraz imponujący moment obrotowy dostarczane są przez kompaktowy silnik dwucylindrowy chłodzony wodą w układzie równoległym o pojemności...
26 900,00 zł

Produkty Powiązane

Top