Kawasaki Z900RS BLACK 2018

ZR900CJF_BK2

Nowy produkt

10 Przedmiotów

Z900RS (18MY)

Dzięki niezrównanej kombinacji stylizowanych elementów inspirowanych Z1 i nowoczesnego rzemiosła - od kultowego zbiornika paliwa do innowacyjnego, owalnego światła LED - Z900RS oferuje ponadczasowy wygląd z wyjątkową dbałością o szczegóły, doskonałym dopasowaniem i wykończeniem, co daje perfekcyjny wygląd maszyny o wysokiej jakości.

Kolor: czarny połyskujący metalik

51 800,00 zł brutto.

Więcej informacji

Z900RS -  Sklasyfikowany jako "Retro Sport", nowy Z900RS został starannie wykreowany przez dział stylizacji i inżynierów fabryki Kawasaki jako zupełnie nowy model do niedawno wprowadzonej nielicznej rodziny supernakedów Z900.
Podobnie jak w pierwowzorze Z1Z900RS otrzymał od Kawasaki rzędowy, czterocylindrowy chłodzony cieczą silnik o pojemności 900cc, zapewniający doskonałą równowagę mocy i kontroli nad motocyklem również przy niskich i średnich obrotach. Nowy Z900RS wyposażony został w pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki zaprojektowany tak, aby już od jałowego biegu kierowca mógł cieszyć się głębokim rykiem swojej maszyny.
Do tego modelu wybrano lekką, kratowaną ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojono jego geometrię tak, aby uzyskać lekkie, naturalne prowadzenie. Wysokiej jakości odwrócony widelec o dużej średnicy zapewnia doskonały komfort jazdy oraz sportowy potencjał motocykla. Widelec posiada kompensację tłumienia i odbicia, umożliwiając precyzyjne ustawienia dostosowane do preferencji jeźdźców i stylu jazdy. W przeciwieństwie do podwójnych amortyzatorów, w które zaopatrzony był Z1Z900RS posiada tylny poziomy układ amortyzatora "Back-Link" Kawasaki, poprawiający rozkład masy i wykorzystanie przestrzeni. Podobnie jak widelec przedni, tylne zawieszenie zapewnia równowagę komfortu jazdy i sportowej wydajności. Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Bęben główny przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca.
Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900. Niezależnie od tego, czy poruszasz się po ulicach, czy przemierzasz kręte drogi wzgórz, Z900RS umożliwi podróż w wygodnej, odprężającej pozycji oferując zarówno wygodę, jak i kontrolę nad pojazdem, pozwalając na spokojną jazdę lub przemieszczanie w szybszym tempie.

PONADCZASOWA STYLIZACJA

18zr900c_40rbn1drf00d_a_2.jpg72z1_3.jpg

Głównym elementem projektu Z900RS jest piękny zbiornik paliwa, który przypomina ten z Z1. Rama została całkowicie przeprojektowana, aby dostosować ją do idealnej pozycji zbiornika i jego smukłego kształtu. Dopiero po ustaleniu położenia zbiornika paliwa były ustalane: długość siedzenia, siedzenie tandemowe, długość tylnej owiewki, aby uzyskać optymalne, zrównoważone proporcje dla tego modelu retro. Stylowe płetwy silnika wbudowane w głowicę cylindra tworzą replikę chłodzonego powietrzem silnika uzupełnionego wieloma motywami zaprojektowanego silnika, w jaki wyposażony był Z1.
Duży reflektor LED o średnicy 170 mm świeci jasnym, białym światłem, zapewniając doskonałą widoczność w nocy. Lampki pozycyjne w komorach świetlnych sprawiają, że świeci się cała lampa - jak żarówka w lampach w stylu retro. Szczegóły, takie jak soczewka wypukła i chromowany pierścień reflektora zwiększają efekt stylu retro.
Projekt opływowego tyłu motocykla zainspirowany został ogonem torbacza dziobaka, a owalny kształt tylnych świateł LED jest hołdem dla pierwowzoru Z900RS - modelu Z1. W przeciwieństwie do standardowych tylnych świateł LED, które pojawiają się jako zbiór kropek, w modelu Z900RS emitujący światło LED podświetla się jak jednolita powierzchnia.
Prędkościomierz i obrotomierz w analogowym stylu są uzupełnieniem wielofunkcyjnego ekranu LCD z ciemnym, czytelnym wyświetlaczem.
Oryginalne odlewane koła wyposażone są w płaskie szprychy zaprojektowane tak, aby wyglądały, jak klasyczne koła ze szprychami z drutu. Te lekkie koła znacznie zmniejszają ciężar, ułatwiając jego obsługę, a stylowy wygląd motocykla zwiększa wrażenie stylu retro zastosowanego w modelu.
Do pokrycia zbiornika paliwa wybrano farbę najwyższej jakości, a do pokrycia śrub zastosowano wysokiej jakości powłokę. Szczególna uwaga poświęcona nawet najmniejszym szczegółom, starannie przemyślane ułożenie przewodów, precyzyjnie dopracowane wykończenie sprawiają, że Z900RS charakteryzuje się wysoką jakością.
Wiele oryginalnych akcesoriów oferowanych przez Kawasaki pozwala nadać Z900RS ponadczasowy wygląd lub oferuje użytkownikowi tej niezwykłej maszyny dodatkowy komfort i wygodę podczas długich przejażdżek.

18MY_Z900RS_Angle_9_twobikes.jpg18MY_Z900RS_Angle_City_4.jpg18MY_Z900RS_Angle_1.jpg

 Technologie KAWASAKI zastosowane w pojeździe:

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE- Kawasaki przeniosło technologię z maszyn wyścigowych do motocykli seryjnych. Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach pracy, sprzęgło działa w trybie autowspomagania minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W przypadku pojawienia się wysokiego momentu obrotowego działającego w przeciwną stronę (momentu hamującego od strony tylnego kola wywołanego np. redukcją biegu) zapobiega poślizgowi tylnego kola. Podobnie sprzęgło działa w drugą stronę,  gdy następuje silny wzrost momentu przenoszonego z silnika. Sprzęgło ogranicza wówczas możliwość uślizgu tylnego koła.

TYLNY AMORTYZATOR "Back-Link" - w porównaniu z tradycyjnym zawieszeniem Kawasaki Uni-Track nowy system Back- Link oferuje lepszy rozkład masy. Tłumienie w poziomie i umiejscowienie amortyzatora skupia się w okolicach środka ciężkości motocykla. Uzyskana przestrzeń nad wahaczem jest wykorzystana dla większej komory rozprężnej w układzie wydechowym, skoncentrowanej bliżej środka ciężkości. Większa komora rozprężna umożliwiła zastosowanie mniejszego i lżejszego tłumika końcowego. Taki układ elementów umożliwia odseparowanie amortyzatora od elementów układu wydechowego, dzięki czemu pracuje w stabilnej temperaturze, co zwiększa jego żywotność i poprawia komfort oraz bezpieczeństwo jazdy.

PODWÓJNA PRZEPUSTNICA - Nowoczesne rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, co umożliwia liniowe dodawanie mocy. Taka kombinacja wspomaga kontrolę trakcji i dostosowuje ją do aktualnych możliwości, jakie panują na drodze.

 ABS - w klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych, Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) - system współpracy hamulców przedniego i tylnego koła. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. 

ERGO-FIT - to system, umożliwiający kierowcy odnalezienie idealnej pozycji do jazdy. Różne elementy podwozia (kierownica, podnóżki, siedzenie itp.) można regulować za pomocą kombinacji wymiennych części i elementów z regulowanymi pozycjami. Pozwala to na dostosowanie motocykla do odpowiedniej pozycji dla kierowcy, co zapewnia komfort oraz kontrolę nad nim.

KONTROLKA ECO - znajdujdująca się na desce rozdzielczej połączona z komputerem kontrolka wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Komputer precyzyjnie monitoruje wiele parametrów m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu. Gdy zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), pojawia się kontolka ECO.

  • asdsa
  • asdsadsa

    Produkty Powiązane

    Top